Zorionak DUAL Batxiler Titulu bikoitza lortu duten ikasleei

Ikasturte honetan, hamalau dira Diploma Dualaren programa amaitu duten Batxiler 1 eta 2ko ikasleak: Asier Agirre Arce, Jon Belaustegui Barriocanal, Unai Belaustegui Casorran, Katalin Eguren Pereira, Jon Elorriaga Sobrado, Pablo Etxeberria Sesar, June Ezpeleta Larrazabal, Unai Gerenabarrena Salicio, Olivia Ibarra Gomez, Beñat Oskila Arrieta, Marina Quijano Iruretagoyena, Leire Ramirez Ruiz-Longarte, Xabier Uriarte Ansorena eta Amaia Zubizarreta Aguiló.

Ikasle talde berri honen espedienteak gehitzen direnean, 68 izango dira guztira Lauron Estatu Batuetako High School Titulua lortu dutenak.

Lauro Ikastola 15/16 ikasturtean hasi zen Batxilerreko Diploma Duala lortzeko Programa hau eskaintzen, eskolaz kanpoko jardueren bitartez eta Academica International Studies-en eskutik, zeinaren bitartez EEBBtako High School baten Tituluaren homologazio lortzen baita.

Zorionak egindako lanagatik!

DUAL-ari buruzko informazio gehiago nahi baduzu KLIKATU HEMEN. Kontuan izan DBH 2tik aurrera duzula aukera programan parte hartzeko eta izena emateko garaiz zaude!